Chatbot Cody

O Cody Chatbotu

Chatbot aplikacije nastale su kao rezultat sve učestalijeg načina komuniciranja – preko društvenih platformi. Idući u korak sa svetskim inovacijama, razvili smo jedan od prvih chatbot-ova na tržištu Srbije. Chatbot najčešće koriste finansijske institucije poput banaka i online prodavnice. Uz to, veoma je koristan za zakazivanje termina (kozmetički saloni, teretane, škole jezika, stomatološke ordinacije itd.), za online rezervaciju (npr. rezervacija smeštaja) i mnoge druge tipove usluga.

Mogućnosti Chatbota na Facebook Messengeru

Cody chatbot kreiran je za komunikaciju putem Facebook Messenger-a, a prilagodljiv je svim vrstama poslovanja. Pratimo chatbot inovacije i implementiramo ih, svesni mogućnosti koje ovakav pomoćnik u komunikaciji pruža. Kreiran je tako da bude odličan sagovornik u različitim situacijama, a što je najbitnije, on je uvek tu za korisnike, odgovara im instant i tu je 24/7, 365 dana u godini.

Primeri korišćenja ChatBota

Veliki broj banaka već ima ovakvog pomoćnika, koji im umnogome olakšava komunikaciju sa potencijalnim i postojećim klijentima. On može zakazati razgovor sa potencijalnim klijentom, dati informaciju o najbližoj filijali/bankomatu, davati osnovne informacije o banci itd. Ako ste zainteresovani, možete pogledati primer kako Cody komunicira sa korisnikom banke.

 

Online kupovina je sve popularnija, za potrošače jednostavnija i često povoljnija, te joj se okreće sve više prodavnica. Naš chatbot usvaja promene koje su nastale na sajtu kompanije (ažuriranje proizvoda i cena). Kupovina se može obaviti direktno na Facebook Messenger-u. Ako Vas zanima kako Cody pomaže u online kupovini, pogledajte primer dopisivanja sa potrošačem.

Uvid u statistiku

Cody može dati informacije o zahtevima koje su korisnici imali, odnosno daje uvid u broj uspešno zaključenih zahteva, na primer koliko je bilo zakazivanih termina, rezervacija, kupljenih proizvoda itd. To daje prostora kompaniji za pravljenje statistike i kreiranje buduće strategije, kako bi poboljšala svoju uslugu. Vreme je novac – Cody štedi vreme kompaniji koja ga ima, kao i njenim korisnicima.