Office Assistant

OPIS POSLA:

  • Administrativni poslovi
  • Komunikacija sa knjigovođom, pravnim savetnikom, bankom
  • Odlazak do banke i pošte
  • Slanje pošte i faktura
  • Vođenje blagajne
  • Vođenje, evidencija i isplaćivanje zarada i drugih troškova
  • Priprema dokumentacije za učešće u tenderima
  • Briga oko poslovnog prostora i nabavke (po povratku u kancelariju)
  • Vođenje inventara
  • Sarađivanje sa ostalim timovima, kao i dobavljačima
  • Organizacija sastanaka

ŠTA TRAŽIMO:

  • Minimum godinu dana iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Srednji nivo znanja engleskog jezika
  • Razvijene komunikacione veštine
  • Veštine upravljanja vremenom i veštine organizacije
  • Viši nivo znanja Microsoft Office paketa i Google Cloud-a
  • Fleksibilnost

ŠTA MOGU BITI PREDNOSTI:

  • Poznavanje nemačkog i francuskog jezika ili nekog drugog jezika
  • Osnovno održavanje IT opreme
  • Iskustvo u korišćenju alata Slack, ClickUp

ŠTA NUDIMO:

  • Ugovor o radu;
  • Hibridni režim rada (iz kancelarije i od kuće) za vreme pandemije Covid-19;
  • Privatno zdravstveno osiguranje u partnerstvu sa Osiguranik.com
  • Opremu za rad;
  • Uska saradnja sa najvišim menadžmentom firme
  • Cenimo vaš svaki prekovremeni minut, zato svaki i nadoknađujemo;
  • Kompromis i fleksibilnost u svakoj situaciji u pogledu rada;
  • Mentorstvo od strane iskusnijih kolega u timu;
  • Dinamično radno okruženje i prijatnu atmosferu;
  • Timske edukacije na razne teme (interne i eksterne);
  • After5 druženja (u skladu sa epidemiološkom situacijom);

PRIJAVI SE!

Upišite Vaše ime i prezime:(Obavezno polje)
Hidden
Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 2 MB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.