Vero – pretnja za Instagram i Facebook?

Vero – pretnja za Instagram i Facebook?

Vero revolucija

Pre nedelju dana, Vero nije bila ni među 1500 najpopularnijih aplikacija. Sada je zovu i “novi Instagram”! Šta se desilo u međuvremenu?

Vero. Truth.

 

Iskrenost na društvenoj mreži?

 

Šta je ono zbog čega je aplikacija Vero sve popularnija?

 

Društvene mreže su preplavljene postovima o novoj aplikaciji koja bi mogla da zameni i Instagram i Facebook. To je Vero, nova društvena mreža, čiji naziv znači “istina”. Na sajtu ove mreže postoji manifest, u kojem se objašnjava cilj sa kojim je kreirana aplikacija. Želeli su da stvore društvenu mrežu koja je istinita, na kojoj ljudi mogu da budu 100% ono što jesu. Ne znamo da li će uspeti u tome. Ipak, ova društvena mreža definitivno ima dosta dobrih strana i pravi veliki iskorak u odnosu na Instagram i Facebook.

 

Kontrola je u rukama korisnika

Korisnik ove aplikacije može da kategorizuje svoje pratioce na osnovu bliskosti s njima. Kada postavlja nešto na Vero, korisnik može odabrati da li je će to videti uži ili širi krug ljudi. Tako, može odabrati opciju da nešto vide samo bliski prijatelji. To utiče na celokupan način razmišljanja na društvenoj mreži, pa se korisnik može opustiti i postaviti šta god želi, tačno kontrolišući ko će to videti.

 

Povezivanje ljudi

Na Vero mreži se mogu postaviti, osim slika i video zapisa, i filmovi, knjige, muzika, linkovi i mesta. To čini lakšim povezivanje ljudi koji imaju slična interesovanja. Vero u svom manifestu kaže da želi da kao društvena mreža zbliži ljude, i podstiče na pravo druženje, u realnom svetu. Pomalo neobično za online aplikaciju, ali opet zanimljiv pogled na pojam društvene mreže kao takve.

You are free to be honest.

Još jedna veoma bitna karakteristika – Vero ima isključivo hronološki princip prikazivanja postova, nema algortme kao Instagram i Facebook. Takođe, nema reklamiranja preko ove društvene mreže tako da je news feed “čist”, bez sponzorisanih postova i stvari koje korisnika ne interesuju. Kompanija funkcioniše po principu da postoji godišnja nadoknada za njeno korišćenje, jer neće zarađivati od reklama. Njeni kupci će biti njeni korisnici.

 

Poteškoće zbog neočekivanog interesovanja

Kompanija Vero nije očekivala da će u nekoliko dana toliko porasti interesovanje za aplikacijom, što se odrazilo na samu uslugu. Veliki broj novih korisnika doveo je do nestabilnosti platforme. Mnogi korisnici se ne mogu prijaviti na servis, a prijavljeni ne mogu da objavljuju postove. Na Twitter mreži izvinili su se zbog trenutnog slabijeg funkcionisanja servera i zamolili korisnike za strpljenje. Nadamo se da će Vero uspeti da prevaziđe sve poteškoće, jer ima potencijala da se probije među velike igrače.

 

1.000.000

Za kraj, kompanija Vero je obećala da će prvih milion korisnika imati doživotno besplatno korišćenje aplikacije! Požurite da napravite svoj Vero profil! 🙂